Læg en besked +34 931 815 637
110% Tilfredsheds Garanti Nyd vores  110% Tilfredsheds Garanti
Laveste prisgaranti Laveste prisgaranti. Du behøver ikke se nærmere!
Betal nemt og sikkert Kun 10% forskud
paypal visa mastercard ideal deutschebank
Ofte stillede spørgsmål

Hvordan søger jeg?

Det er super let at finde din perfekte villa blandt de tusindvis af smukke villaer på den spanske kyst!

Bare brug søgemaskinen på hjemmesiden for at finde alle tilgængelige opholdssteder, til ankomst og afgangsdatoerne du har valgt. Du kan også specificere din søgning endnu mere, ved at bruge flere filtre. For eksempel: Pool type, By, Kæledyr tilladt, Tilladt for unge mennesker, Internetadgang og Afstand til strand. Efter det kan du sortere ud fra de tilgængelige villaer der vises, for eksempel: ''Bedste bedømmelser først'' eller efter ''Laveste pris''.
Klik på billedet af villaen for at se mere information. Voila! Let, ikke også?

Hvordan kan jeg sammenligne mulighederne?

For at sammenligne har du 2 muligheder: Enten går du til sektionen 'Mine viste villaer' (som vil fremvise alle de villaer du har set), eller til 'Mine favorit villaer'-sektionen. Her vil du finde alle villaer som du har bogmærket, ved at give dem et 'hjerte'. Begge disse sektioner kan findes øverst på toppen til højre af siderne.

Hvor kan jeg finde mere brugbar information om områderne?

Du kan finde alt du behøver at vide om det smukke Spanien og områderne her.

Har alle villaer internet?

Vi forstår godt, at for mange mennesker er internetadgang som oxygen nu om dage. Desværre er det ikke alle vores villaer der har tilbyder internetadgang. Det er kun hvis der står 'Internetadgang' under faciliteterne, at der vil være internet.

Hvad er '110% Tilfredshedsgarantien'?

Vi garanterer at det feriehjem du lejer svarer fuldstændig til beskrivelsen på vores hjemmeside.

Hvis de oplysninger givet om det feriehjem du lejer, ikke svarer til beskrivelsen på vores hjemmeside, bedes du ringe til os øjeblikkeligt. Villaer der ikke matcher de tidligere beskrivelser, eller villaer der har uløselige mangler i interiøret, falder indenfor denne garanti. Efter du har rapporteret dette, vil vi løse problemerne. Men hvis det heller ikke er muligt, vil vi altid forsøge at tilbyde dig en alternativ bolig. Et feriehjems omgivelser afhænger af eksterne påvirkninger. Derfor kan beskrivelsen ændrer sig, afhængigt af sæson eller vejret.

Hvis du beslutter dig for ikke at anvende boligen eller det tilbudte alternativ, kan du altid kræve at få pengene tilbage. Vi vil ikke kun refundere din fulde betaling, men også tilføje yderligere 10% af beløbet, som kompensation for ulejligheden. Indenfor et par dage vil du have pengene overført til din bankkonto.

Vi er helt sikre på at intet andet udlejningsfirma vil tilbyde dig denne garanti.

Hvad er den 'Laveste prisgaranti'?

Vi vil have at du er 100% forsikret om, at de villaer som du booker hos os tilbyder dig den Laveste Pris på hele internettet!

Club Villamar har, når vi laver kontrakterne med ejerne, fastsat en laveste prisgaranti i kontrakterne. Det betyder, at prisen du kan finde på Clubvillamar.dk altid vil være den laveste pris.

Men uanset hvad, i tilfælde af at du finder det samme feriehjem til en lavere pris og under de samme betingelser (samme periode, samme antal mennesker, services), vil Club Villamar tilbyde dig den samme pris som konkurrenten.

Dette gælder for lejen minus indskuddet, for det får du tilbage efter din feries afslutning. Med samme betingelser gælder også, at differencen skabt af en tidligere eller sen booking, ikke falder under denne garanti. En sidste-minuts booking kunne være billigere, også på vores egen hjemmeside.

Du kan også stille et krav angående denne garanti inden reservationen, under, eller endda op til 7 dage inden reservationen træder i kraft. Efter det, udløber muligheden for krav. Vi beder kun om bevis per e-mail for at bekræfte kravet.

Kan jeg medbringe mit kæledyr?

Vi forstår fuldt ud hvis du ønsker at tage din firbenede ven med dig! Vi elsker også kæledyr! Desværre er det ikke alle vores ejere, der har det på samme måde. Der er en let måde at søge efter villaer, som tillader dine kæledyr. Efter du har udfyldt søgemenuen, kan de begrænse din søgning ved at klikke på ''Flere muligheder'' og markere feltet, hvor der står ''Kæledyr tilladt''. Efter du har klikket på ''Vis resultater'', vil søgemaskinen vise dig alle de villaer tilgængelige i den periode du har anmodet om, hvor kæledyr er velkommen.

Hvad er villaens præcise adresse?

På Club Villamar hjemmesiden kan du finde et kort, hvor du kan se det område hvor villaen ligger. I de fleste tilfælde kan du endda se den præcise adresse. På denne måde kan du let tjekke omgivelserne, og endda skifte til satellitbilleder. Hvis vores hjemmeside ikke viser den præcise beliggenhed, vil vi sende dig bekræftelsen på din reservation, og også instruktioner til hvordan du finder villaen, efter vi har modtaget din første betaling.

Kan jeg anmode om en sidste-øjebliks sats?

Vi vil med glæde udleje til dig med en billigere sats, for ankomst i sidste øjeblik. Hvis du planlægger at ankomme indenfor 2 uger efter du har lavet reservationen, så kontakt venligst reservationsafdelingen for at se, om du kan modtage en rabat. Vi vil kontakte ejeren for at se om de ønsker at udleje med rabat, og vender tilbage til dig så snart vi har fået svar. 


Må jeg ankomme med flere mennesker end der står på hjemmesiden, at villaen tillader?

Hver villa på Club Villamars hjemmeside, er tilgængelig for et specifikt antal mennesker. Du kan altid bo der med færre mennesker. Kontakt venligst vores reservationsteam, såfremt din gruppe overstiger antallet af mennesker tilladt i villaen som du er interesseret i. Vores team vil gøre deres bedste for at finde en løsning til dig. Hvis det er muligt for dig at blive boende i villaen med flere mennesker, vil en ekstra betaling (som regel 150 EUR) påkræves. Først efter skriftlig godkendelse kan du bo med flere mennesker i villaen. Hvis du ikke har tilladelse, kan kontrakten annulleres uden refundering, så bed venligst om tilladelse.

Skal børn tælles med som en del af bookingen?

Kun børn der er under 3 år behøver ikke at tælles med i bookingen. 2 ekstra babyer er tilladt i villaen.

Skal alle gæster i en gruppe være over 18 år?

Personen der har foretaget bookingen skal minimum være fyldt 18. De andre deltagere skal være mindst 17 år, når i lejer villaen. For hver 17-årig, kræver vi en kopi af den første del af vores generelle betingelser. Forældrene skal skrive på dette papir, at de går med til at at deres søn eller datter lejer en villa, samt deres ID kortnummer eller pasnummer og en underskrift. Hvis der er mere end 6 mennesker under 18, vil indskuddet være 150 EUR per person (uden begrænsning) Når klienten er blevet informeret af os, vil reservationen blive behandlet med de samme betingelser som enhver anden reservation under vores generelle betingelser.

Ankomst-dag og minimumsophold?

Ankomst-dagen er forskellig for hvert område. For mere information, bedes du tjekke informationerne på villasiden for hver villa. Minimumsopholdet varierer også afhængig af villa.

Hvorfor bør jeg vælge Club Villamar?

Hvorfor bør du booke din ferievilla på Club Villamar? Det er let! Vi går op i, at du får en perfekt ferie!

 

Og på grund af vores:

    •  

110% Tilfredsheds og Laveste prisgaranti.

    •  

I de fleste tilfælde, kun et indskud på 15% for at sikre din reservation (når du booker mindst 8 uger i forvejen).

    •  

Sikker betaling via kreditkort eller PayPal. Bankoverførsel er også en mulighed.

    •  

Markedsledelse i udlejning med private pools i Spanien, med over 10 års erfaring.

    •  

Mere end 35,000 kunder om året (med 94% tilfredshed).

    •  

Viden omkring de fantastiske omgivelser.

    •  

Vores prioritet: At du kan nyde en afslappende ferie! 


Hvordan foretager jeg en booking?

Når du har fundet dit perfekte feriehjem, kan du let foretage en online-reservation ved at klikke på den blå 'Book nu'-knap. Undlad venligst at gøre dette som en måde at reservere flere villaer på, når du er i gang med vælge imellem dem. Det kan potentielt efterlade mange villaer blokerede for andre gæster.
Nogle villaer har begrænsninger, for eksempel på gæsternes alder (unge af familier) eller kæledyr, samt om rygning eller barbecues er tilladt. Disse begrænsninger bliver nævnt på villaens side. Efter du har udfyldt alle felter i reservationsformularen, vil du modtage en e-mail der bekræfter din reservation.
Du vil ikke modtage nogle dokumenter via post, og det er ikke påkrævet at du underskriver noget. Din reservation er ikke fuldendt uden din betaling.
Dit privatliv er garanteret. Vi vil aldrig dele dine personlige oplysninger med tredje parter.

Hvordan kan jeg foretage en mulighed (foreløbig reservation)?

Du kan foretage en reservation på vores hjemmeside. Du har herefter 5 dage til at bekræfte den ved at betale indskuddet, eller annullere din reservation. Hvis du har betalt direkte efter din reservation, og din reservation ikke er en i sidste-øjeblik, har du lov til at annullere gratis indenfor 3 dage. Vi vil så refundere din betaling.

Du kan også spørge os om at foretage en mulighed for dig.

 

Hvorfor kan jeg ikke længere se villaen på hjemmesiden efter jeg har booket?

'Jeg bookede denne villa og kan ikke finde den mere!' Bare rolig! Boliger er altid synlige på vores hjemmeside. Når du har foretaget din reservation, bedes du ikke søge på villaen efter tilgængelighed (eftersom den ikke vil være tilgængelig, da du har reserveret den), men efter villaens navn, som du kan skrive under ''Flere muligheder''

Hvad er 'Afbestillingsfonden'?

'Afbestillingsfonden' er valgfri. Du vil finde denne mulighed under andet trin af reservationsprocessen. Den sikrer at du ikke står overfor omkostninger, når du er nødt til at annullere din reservation. Det er som en aflysnings-forsikring.

Hvad er 'Skadesfonden'?

For at dække mulige skader på villaen, beder vi enten om et indskud, eller at du bidrager til 'Skadesfonden'. Disse er obligatoriske.

Dette betyder, at du ikke vil skulle betale et sikkerhedsindskud ved din ankomst. Det er som en forsikring, og vil ikke blive refunderet. Du kan finde dette under 'yderligere omkostninger'-sektionen på hver villaside.

Hvem er 'Unge' og hvilke villaer kan de booke?

Nogle husejere bryder sig ikke om festglade unge mennesker i deres villa. Det er vi nødt til at respektere. Det er derfor vi på nogle villaer, har en minimumsalder. Dette er nævnt på hver villaside.

Hvis du ønsker at rejse med en gruppe af yngre mennesker (som regel under 25), så søg venligst efter 'Tilladt for unge mennesker'. Naturligvis er familier med børn velkommen i alle vores villaer.

Er den første og endelige rengøring inkluderet i lejen?I

Villaerne er rene ved din ankomst, men den endelige rengøring af de fleste villaer er ikke inkluderet i prisen. 

Betalinger: Hvornår og hvordan?

Betalingsprocessen er som følger:

    •  

Du foretager en booking tidligere end 8 uger inden ankomst:

Første betaling er ved hjælp af kreditkort, PayPal, bankoverførsel eller I-deal betaling. Den endelige betaling skal foretages via bankoverførsel 8 uger inden ankomst.

    •  

Du foretager bookingen indenfor 8 uger inden ankomst:

Betaling af det fulde beløb via PayPal, bankoverførsel eller I-deal betaling.

    •  

Du foretager bookingen indenfor 7 dage inden ankomst: (i sidste øjeblik)

Betaling af det fulde beløb via PayPal, bankoverførsel eller I-deal betaling.

Hvis du vælger at betale via bankoverførsel, så send os venligst en kopi af din overførsel til reservations@clubvillamar.com. Så snart vi har modtaget din overførsel, vil vi give dig besked per e-mail. Hvis vi ikke har modtaget din betaling eller bevis på den inden ankomst, er vi nødt til at annullere din reservation.


Er betaling sikker?

Vi bruger kun sikre betalingsmetoder. Det er muligt at betale via kreditkort, PayPal, Ideal og naturligvis almindelige bankoverførsler.


Accepterer i rejsechecks?

På grund af vanskelighederne med indbetaling af checks kan vi desværre ikke acceptere nogen former for checks.

Kan jeg ankomme senere end det normale check ind tidspunkt?

Ja, det kan du, men vi kan kræve yderligere 50 EUR i dette tilfælde. Spørg os venligst hvis du har brug for at tjekke ind på et andet tidspunkt. Hvis du gerne vil tjekke ind tidligere end aftalt, så fortæl os det venligst så vi kan forsøge at arrangere det.

Vil nogen ledsage os til villaen?

Efter vi har modtaget din første betaling, vil vi sende dig instruktionerne til villaen, eller til et hjemmeservice kontor. Så snart du ankommer til vores hjemmeservice kontor, vil du modtage alle nødvendige informationer for at ankomme til feriehjemmet selv, og begynde at nyde din ferie med det samme. Hvis du skal køre direkte til villaen, skal du ringe til vores vicevært 1 time før ankomst. Denne person vil vente på dig ved villaen.

Hvilke dokumenter kræves ved check ind?

Så snart din reservation er bekræftet, vil du modtage alle de nødvendige dokumenter via e-mail. Dokumenterne du bør medbringe ved din ankomst, er reservationsbekræftelsen og dit pas til identifikation.

Skal vi have et ID-kort eller pas med for at rejse til Spanien?

Ja, ID eller pas for alle deltagere er påkrævet, inklusiv børn.

Koster elektricitet og vand ekstra?

For de fleste af vores villaer er brugen af elektricitet og vand inkluderet i prisen. Hvis ikke, så er det nævnt under 'Ekstra omkostninger'-sektionen på villasiden.

Hvad med sengetøj og håndklæder?

Sengetøj og håndklæder er som regel ikke inkluderet i lejeprisen. Du vil finde informationen på hver side for villaerne, under 'ekstra omkostninger'. Hvis du stadig tvivler eller har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte reservationskontoret.

Hvor meget skal jeg betale for sikkerhedsindskuddet, og hvornår og hvordan får jeg det tilbage?

Indskuddet kan betales kontakt ved Hjemmeservice kontoret, eller til viceværten. Du kan også arrangere med selve reservationsafdelingen, at betale indskuddet på forhånd via bankoverførsel.
Efter at ejendommen er blevet inspiceret, (efter du har checket ud), vil indskuddet blive refunderet via bankoverførsel indenfor 10 dage. Du vil modtage en e-mail med information om, at det er blevet overført.
Beløbet på indskuddet står på hver villaside. I tilfælde af grupper af unge med en gennemsnitsalder under 25, er indskuddet 150 EUR per person, optil maks. 1000 EUR.

Tilbyder i nogle yderligere services?

Sommetider et det muligt at få flere yderligere services, såsom ekstra rengøring, dagligvarer ved ankomst, en kok i villaen etc. Spørg venligst det lokale agentur eller kontaktpersonen ved ankomst, omkring mulighederne og de ekstra omkostninger.

Hvis villaen har en pool, er rengøring af den så inkluderet?

Alle pools rengøres, og i de fleste tilfælde er der ingen ekstra omkostninger for dette. Du kan finde alle ekstraomkostninger på siden med villaens detaljer. Pool-vedligeholdelses personalet har deres egen nøgle til have, og kommer som regel meget tidligt om morgenen. Men vedligeholdelsespersonalet for pools og haver kan ikke altid komme på det samme tidspunkt. Vi beder om din forståelse når vedligeholdelsesarbejderne ankommer på din ejendom. Vedligeholdelse er nødvendigt for at passe på ejendommen, og for din egen nydelse af faciliteterne.
Villaernes ejere og agenter forbeholder sig retten til at besøge ejendommen på et hvilket som helst tidspunkt, for at udføre reparationer, vedligeholdelse, pool rengøring og havearbejde. Vi vil selvfølgelig forsøge at planlægge det med gæsterne.

Skal vi udfylde samtlige informationer om alle deltagere?

Ja, loven kræver at vi indsamler alle informationer om alle deltagere i din gruppe. Når du har betalt, vil vi sende dig en e-mail med et dokument, som skal udfyldes og sendes tilbage via e-mail. For turistskatten vil vi sende dig et dokument via e-mail, så snart vi har modtaget din endelige betaling. Vi anbefaler at du udfylder hele formularen, og sender den tilbage per e-mail inden din ankomst.

Hvem kontakter jeg hvis der opstår problemer?

Når du tjekker ind, vil du modtage alle de nødvendige dokumenter og procedurer, som er vigtige under dit ophold i villaen. Du vil også modtage en liste med telefonnumre (når kontoret er lukket). Du kan også besøge Hjemmeservice kontoret i åbningstiden.

Hvor store er sengene?

Sengenes størrelser er forskellige i hver villa. Hvis du ikke lejer sengelagener, anbefaler vi at du medbringer lagener uden elastik.

Allergier?

Selv hvis en villa ikke tillader dyr, kan vi ikke forsikre dig om, at der aldrig har været dyr i villaen, da ejerne selv eller andre mennesker kan have medbragt dem. I begyndelsen af sæsonen, kan villaer have stået tomme i en længere periode, så luften i hjemmet kan være fugtig. Men dette vil forsvinde efter omkring en dag med opvarmning/udluftning.


Barbecue og vand?

Nogle af feriehjemmene har en havegrill eller en barbecue. Hvis du anvender den, så sørg venligst for at rengøre den til den næste gæst.
I sommertiden er det forbudt ved lov i Spanien at tænde for barbecues med træ, eller andre former for åben ild. Brug venligst kul til din barbecue.
Vi anbefaler ikke at du drikker vand fra hanen, eftersom det har en stærk smag af klor.
Vi anbefaler stærkt at du bruger vandet effektivt, da det er en begrænset ressource i Spanien.

Hvordan kan jeg følge Club Villamar på de sociale medier?

Du kan finde os på de sociale medier, hvor vi er meget aktive. Her vil du finde de bedste tilbud og smukke billeder af omgivelserne.

Instagram: http://instagram.com/clubvillamar Youtube: https://www.youtube.com/user/ClubVill... Facebook: http://facebook.com/clubvillamar Pinterest: http://www.pinterest.com/clubvillamar... Twitter: https://twitter.com/clubvillamaren Googleplus: https://plus.google.com/+Clubvillamar

Følg os på din favorit!

 

Andre spørgsmål

Har du nogle spørgsmål vi ikke har besvaret her? Så Kontakt os venligst, og så skal vi nok hjælpe. Vi svarer indenfor 24 timer, men for det meste langt hurtigere end det.

Under kontortiderne kan du også 'chatte' med os (chatknappen kan findes øverst på skærmen). Det er den hurtigste måde at få svar på!